Zetadocs voor Microsoft Dynamics NAV is een document management oplossing die de productie en levering van zakelijke documenten automatiseert en zo kosten bespaart. E-mails en andere documenten kunnen eenvoudig in NAV worden gearchiveerd.
Door het automatiseren van zakelijke correspondentie per e-mail zorgt Zetadocs voor een vermindering van de kosten die verbonden zijn aan papier, verwerking en verzending. Zetadocs voor Microsoft Dynamics NAV helpt u tijd besparen en tegelijkertijd de klantenservice te verbeteren door middel van elektronische facturatie en meer controle over de inkoop. Naadloos geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV, zorgt Zetadocs ervoor dat u documenten rechtstreeks vanuit NAV per e-mail kunt versturen en u binnenkomende e-mails, faxen en gescande documenten kunt archiveren. Allemaal onmiddellijk terug oproepbaar vanaf een veilige, centrale locatie.
Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.
Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!